dinsdag 3 juli 2007

zesentwintigste dag op tenerife

vanmorgen weer ontbeten we hadden ons een beetje verslapen en mama stond opeens op en zegt dat het al bijna half 10 was zo zij snel naar beneden en ik ook snel om gekleed en we hadden onze eigen tafeltje niet meer die was al bezet door andere mensen. we hebben gelukkig nog wel kunnen eten. na het eten weer een half uur wezen baantjes trekken langer kon niet want het bad begon vol te raken met mensen zo toen maar gaan liggen op mijn ligstoel en van de zon genieten natuurlijk. achter ons ging een vrouw alle stoelen veranderen en moeilijk doen met de stoelen. het is hier een hele invasie van italianen en spanjaarden en maar heel weinig nederlanders, belgen, duitsers, engelsen, fransen, portugesen en russen.
we blijven nog een tijdje liggen en daarna zijn we gaan wandelen naar La Caleta en hebben een baraquito en een cola light gedronken bij ons oude restaurantje en hebben een bord patat gegeten voor lunch en toen terug naar het hotel gelopen en terug bij het hotel weer het zwembad in gedoken en weer lekker een uurtje gezwommen en van de zon genoten. rond 6 uur naar de kamer en hebben ons klaar gemaakt voor het avond eten. na het eten hebben we lars gebeld want hij was jarig en is 5 geworden en toen daarna weer naar los christianos wezen wandelen en hebben daar bij het terrasje gezeten waar we met papa de eerste twee weken hebben gezeten. terug in het hotel hadden ze de tex mex en ik dacht laat ik eens schieten en ik won 10 punten en toen maar boogschieten gedaan en daar won ik ook 20 punten en toen heeft mama ook boogschieten gedaan en won ze ook een x aantal punten en bij elkaar hadden we 80 punten gehaald en toen mocht ik iets uit kiezen uit het winkeltje van de animatie zo dat was wel gaaf :-) toen maar naar boven gegaan want de volgende ochtend moesten weer vroeg op. we zouden het wel leuk vinden als jullie een berichtje achter laten :-)

Geen opmerkingen: